Clubnieuws

Indeling Sixentoernooi 2024

26 april 21:45  De poule en team indelingen voor het Sixentoernooi.meer »

Schoonmaakploeg SC Purmerland

10 april 11:00  Een bericht namens de schoonmaakploeg van de club.meer »

61x gelezen

Mooi bedrag opgehaald bij SC Purmerland

3 maart 23:15  Afgelopen zaterdag (2 maart) werd er door 2 "teams" geld opgehaald voor het goede doel. Er kon geld gedoneerd worden voor de teams die de Alp D'uZes gaan beklimmen. Met alle liefde wilde Purmerland zijn steentje bijdragen voor deze actie en hier werd door alle bezoekers ook gul aan meegewerkt. Namens de 2 teams kregen wij dit mooie bedankje.meer »

100x gelezen

Damesselectie in het nieuw

8 november 15:15  Onlangs is onze damesselectie voorzien van geheel nieuwe kleding. Door 3 nieuwe sponsoren zijn alle dames voorzien van trainingspakken, kleding voor trainingen en nieuwe wedstrijdtenues.meer »

291x gelezen

Pepernotentoernooi

8 november 14:45  De Sint heeft ons laten weten, dat hij de SCP-kinderen ook dit jaar niet is vergeten. Op woensdag 29 november, zo schreef hij onze digitale krant, komen er pieten naar de kantine van SC Purmerland. Het pepernotentoernooi zal om 16.15 uur beginnen, maar jullie kunnen om 16.00 uur al de kantine binnen. De papa‛s en mama‛s zullen dan weer gaan, tot ongeveer 17.30 uur, want dan mogen zij er weer staan. Het programma gaan wij niet onthullen, maar neem wel je voetbalschoenen (binnen en buiten) mee en kom in je sport spullen. Er zal helaas op 29 november voor jullie geen trainen zijn, al denken wij dat jullie de volgende dag wel last hebben van spierpijn. Natuurlijk hebben jullie nu heel veel zin dus hou je flink, en meld je snel aan via onderstaande link! Groetjes van Sint en Pietmeer »

158x gelezen

Pupil van de week

8 november 14:00  Aanstaande zaterdag spelen de Vrouwen 1 en de Heren 1 weer thuis en bij beide wedstrijden is er weer een Pupil van de Week. Bij de Vrouwen 1 is het deze week Vianne de Wal van de MO9-1 en bij de Heren 1 is het deze week Jason de Jong van de JO10-1 Wij wensen Vianne en Jason heel veel plezier zaterdag!meer »

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!